piątek, 10 czerwca 2011

kanapka z jajkiem sadzonym i dodatkami

Jak mawia moja mama: pożywne śniadanie to podstawa dnia! ;) Pamiętam, że kiedy byłam młodsza, mama zgodnie z tą zasadą serwowała mi na śniadanie kanapki z jajecznicą...to jeden z moich "smaków z dzieciństwa". Ja przedstawiam Wam inną wersję tego smakołyku, czyli kanapkę z jajkiem sadzonym i dodatkami. W tym wypadku jest to łosoś wędzony, ogórki korniszony i szczypiorek.

 

Pełnoziarnistą bułkę upiekłam w opiekaczu do kanapek, po czym lekko posmarowałam masłem. Na spodzie ułożyłam kilka kawałków wędzonego łososia i pokrojonego wzdłuż korniszona. Na to położyłam usmażone jajko sadzone, przyprawione solą i pieprzem. Całość posypałam świeżym szczypiorkiem. Dawka energii na połowę dnia gwarantowana!



Bon appétit! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz